Algemene voorwaarden

Donaties

Donaties, zowel financieel als van speelgoed, kunnen op onze ondersteuningspagina.

Voor een overzicht van de ondersteunde betaalmethoden, zie Betalingsvoorwaarden onder Online winkel hieronder.

Er is geen annuleringsbeleid voor een gedane donatie.

Online winkel

Betaalvoorwaarden

Wij accepteren geen contante betalingen. De betaalmethoden die wij ondersteunen zijn:

  • Kredietkaart
  • overschrijving
  • Bancontact
  • KBC/CBC-betaling
  • Belfius Pay

De transactiekosten zijn reeds inbegrepen in de geadverteerde prijzen. Voor meer informatie over de verschillende transactiekosten van de betaalmethodes, kan u raadplegen Mollie's website.

Afhalen / Bezorgen

Wij bieden geen verzendopties.

Alle artikelen kunnen na ontvangst van een orderbevestiging worden opgehaald bij een Okapi afhaal-/inleverpunt. De adressen en tijdvakken vind je op onze locaties-pagina.

Garantie

Het speelgoed kan bij het ophalen worden geïnspecteerd en u kunt een terugbetaling aanvragen als het niet aan uw verwachtingen voldoet.

Wij leveren het speelgoed “as is”. Voor zover maximaal toegestaan door de wet, wijst OKAPI RRR alle garanties van welke aard dan ook af.

Retourneren en restitutiebeleid

We kunnen geen ruil aanbieden.

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen.

Geeft terug

Om uw product te retourneren, dient u uw product samen met de orderbevestiging naar een Okapi afhaal-/retourpunt te brengen. De adressen en tijdvakken vind je op onze locaties-pagina.

Als u uw orderbevestiging niet meer heeft, is het belangrijk om uw contactgegevens en bankrekeningnummer aan ons door te geven.

We accepteren geen retourzendingen per post of verzendservice. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast. We kunnen u geen geld teruggeven.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@okapi-spelotheek.be.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retouren.